Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

buřinka

24. 6. 2009 15:46
Jé, to je príma.

Až mě někde zmerčíš, viď  že mě nepřejedeš:-))). Držím palceR^.

0 0
možnosti
ZB

vlasatice

21. 6. 2009 12:30
Milá Evo,

já jsem si dělala řidičák v 18 na střední škole a jezdit jsem začala ve 34 letech, kdy jsme si s manželem koupili první auto ("dlouhého" Formana) a měla jsem už 2 malé děti! Hrozně jsem se bála, pocit zodpovědnosti byl několikanásobně větší než v těch osmnácti, ale věděla jsem, že nechci být navěky závislá, kdo mě kam doveze.... Manžel mě velice podporoval, je kliďas a po pár jízdách, kdy mě jistil jako spolujezdec, mě "nutil", abych jezdila sama a naučila se spoléhat sama na sebe. Vyjezdila jsem se tak, že bych se snad vydala i s kamionem do Finska (to samozřejmě nadsazuji):-)

Držím palce, určitě to taky zvládnete!R^

0 0
možnosti
G

georgína

21. 6. 2009 12:53
Re: Milá Evo,

Děkuji  Vám za podporu. Řidičák mám od 18, ale moc jsem nejezdila a nakonec jsem přestala. Teď mě k tomu vede touha po nezávislosti. Manžel to ví od včerejška a měl radost. Tak doufám, že bude mít i pevnější nervy než kdysi.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1375x
Jsem žena, která teprve nedávno začala hledat a objevovat. Ale pokud budu hledat stále jen ,,někde" a ne v sobě, nikdy nic nenaleznu. Tak to se snad nestane.
Evík

Seznam rubrik