Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

luki

1. 5. 2009 10:37
Skvělý článek

Každý kouří z nějakého důvodu a každý si najde svojí omluvu, napsala jste to od srdce a to se moc cení R^. Věřím, že Vám to vydrží.

Ostatním (především těm pochybovačům, kteří si zapálí i před vlastním dítětem) lze popřát jen vystřízlivění či dlouhou a zdravou rakovinu.

0 0
možnosti
G

georgína

1. 5. 2009 12:21
Re: Skvělý článek

Každá závislost nás nějak omezuje, je to v podstatě útěk. A to i v případě takové ,,nevinné" závislosti,  jako např. na čokoládě:-).Protože jsem si tím prošla a vím, co to obnáší, proto nikoho nelanařím, aby přestal. To musí každý sám.

Také Vám děkuji.

E.S.

0 0
možnosti
A

akki

1. 5. 2009 1:12
A to víte,

že vědci krmili myši nikotinem a ty pak trpěli rakovinou méně, než jejich beznikotinivé kamarádky??

0 0
možnosti
JJ

TloolT

1. 5. 2009 2:09
Re: A to víte,

To je možné. Nikotin způsobuje závislost. Rakovinu ty různé dehty, formaldehydy, ...atd

0 0
možnosti

originalni_demokrat

1. 5. 2009 1:07
článek jsem nečetl

ale strašně se mi líbí ten titulek. to je moc umělecký R^ :-)

0 0
možnosti
G

georgína

1. 5. 2009 10:05
Re: článek jsem nečetl

Děkuji moc :-)

0 0
možnosti
J3

jonathan 33

30. 4. 2009 23:31
Závislost

je hrozná. Já jsem kouřil 45 let 30-40 cigaret denně. Teď také už 2 roky nekouřím.Stačil jeden malý infarkt.

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1375x
Jsem žena, která teprve nedávno začala hledat a objevovat. Ale pokud budu hledat stále jen ,,někde" a ne v sobě, nikdy nic nenaleznu. Tak to se snad nestane.
Evík

Seznam rubrik