Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Manipulátorem snadno a rychle

Kdo z nás může říct, že nikdy nebyl nikým manipulován a nikdy nikým nemanipuloval? Už jako malinkatí človíčkové dokážeme manipulovat velikými dospěláky. Zrovna tak jako životem protřelí a zkušení lidé se lehce můžeme stát obětí manipulátora. Občas nevíme, jak z toho ven a někdy zase nevíme, jestli vůbec ven chceme. Jsem přesvědčená, že je to vždycky jen o nás.

Naposled jsem zmanipulovala samu sebe. Neuvěřitelně snadno jsem si podlehla. A také všem vánočním výprodejům. Najednou jsem zjistila, že NUTNĚ potřebuji nové džínsy. Byla to samozřejmě blbost. Ale ta myšlenka už se ve mě uhnízdila. S náručí plnou hadrů jsem obsadila kabinku a začal maraton. Zkoušela jsem si světlé, tmavé, mačkané, seprané, děravé, bokové, do pasu, na zip, na knoflíky, do gumy i elastické...byla jsem z toho převlékání celá říčná a pořád jsem žádné neměla. Byla jsem zklamaná, protože jsem si umanula, že bez nich prostě neodejdu. Odešla. Do jiného obchodu.

Zkoušecí maraton začal nanovo. Opět stejný scénář. Kalhoty mi byly buď malé, nebo velké. Nic mezi tím neexistovalo. Tím jsem se utvrdila v tom, že jsem ,,nějaká divná". Začalo mi z toho být smutno. Smutek se proměnil ve vztek. Měla jsem vztek na všechny džínsy a na všechny lednové výprodeje. Ale nejvíc jsem měla vztek sama na sebe a na svojí postavu.

Najednou jsem v kabince spatřila viset džínsy, které nikdo nevrátil na místo. Byly NÁDHERNÝ ...Co na tom, že byly tříčtvrteční, když já jsem chtěla dlouhé? A navíc -  ta ohromná sleva...!!! Zkoušela jsem se do nich narvat. Nenarvala. Šla jsem tedy hledat o číslo větší. Nenašla. Odjela jsem domů.

Oblíbené triky manipulátora jsou přesvědčit a zalichotit.

NĚCO mi říkalo: Proč sis je nevzala? Vždyť bys do nich zhubla. Jsi šikovná holka, to přeci dokážeš...(jak krásně se to poslouchalo )

A já jsem odpovídala: To je pravda. Proč bych do nich nemohla zhubnout?

To NĚCO pokračovalo: Do jara je času dost. Vždyť jsou to mizerný tři kila! Vrať se! Čekají tam na tebe. To nebyla náhoda, že je tam někdo zapomněl...

Já jsem odpověděla: No jasně. Nic se neděje náhodou. Kvůli mizernejm třem kilům tam ty krásný džínsy přeci nenechám.

Vrátila jsem se pro ně druhý den a byla jsem šťastná. Desetinná čárka na mé váze se od té doby ani nepohnula. Chodím se na ně dívat do skříně a pomalu přemýšlím, které ze svých kamarádek je na jaře nabídnu. Samozřejmě se slevou.

 

Autor: Eva Schneiderová | neděle 30.1.2011 20:58 | karma článku: 16,35 | přečteno: 1470x
  • Další články autora

Eva Schneiderová

Houslista

Cestování do práce nemusí být jen nudné a otravné. Ale i na něm si můžeme najít něco příjemného a zajímavého. Například setkávání s různými lidmi a situacemi. Máme - li štěstí, může nás mnoho takových setkání obohatit. Vlastně... obohatí nás pokaždé, i kdybychom byli okradeni. Minimálně o další zkušenost.

9.4.2011 v 21:10 | Karma: 14,76 | Přečteno: 1292x | Diskuse| Ostatní

Eva Schneiderová

Poslední uzdravení

Zítra dopoledne mě čeká pohřeb kamarádky. Asi mi to pořád nedochází. Vždyť před 14 dny jsem u ní pila své oblíbené kafíčko a tolik jsme se nasmály...

17.2.2011 v 20:11 | Karma: 20,51 | Přečteno: 1731x | Diskuse| Ostatní

Eva Schneiderová

Linka důvěry nanečisto

Bylo poledne a žaludek se mi začal ozývat. Ani jsem neřešila jestli si dám teplé jídlo, nebo zeleninový salát, jenom aby to bylo rychle. Nechala jsem všechno ležet a spěchala do jídelny. Už jsem měla ruku na klice, když v tom začal neodbytně zvonit telefon. Ach jo. Věděla jsem, že se vrátím a sluchátko zvednu. Natolik už se znám.

9.2.2011 v 11:04 | Karma: 16,58 | Přečteno: 1402x | Diskuse| Ostatní

Eva Schneiderová

Po stopách kocoura Mikeše

Tak po více než roce si balím batoh, abych si trochu protáhla svoje zlenivělé tělo a hlavně abych se po dlouhé době setkala s některými svými přáteli - Hrošími poutníky.

1.5.2010 v 0:09 | Karma: 8,61 | Přečteno: 933x | Diskuse| Ostatní

Eva Schneiderová

Vesmírné auto

Tak už vím, proč jsem nikdy neřídila. Uvědomila jsem si, že mě to hezky systematicky a velmi rychle odnaučil můj manžel. Po letech jsem se rozhodla, že si zaplatím kondiční jízdy. Snad touha po samostatnosti a nezávislosti mě vedla k tomuto rozhodnutí. Domívala jsem se, že nervy mého muže se léty zocelily. Ale opak byl pravdou. Moje první jízda po patnácti letech a po pěti kondičních hodinách vypadala takto:

1.8.2009 v 14:35 | Karma: 16,81 | Přečteno: 1357x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Ruské vojsko dobylo další ves, hlásí Moskva. Padnout měla Novobachmutivka

28. dubna 2024  14:27

Sledujeme online Ruská vojska dobyla další vesnici v Doněcké oblasti na východě Ukrajiny, Novobachmutivku, uvedlo v...

TOP 09 má na ministra pro vědu a výzkum čtyři kandidáty, řekl Válek

28. dubna 2024  12:58,  aktualizováno  14:25

Na ministra pro vědu a výzkum má TOP 09 podle místopředsedy strany a ministra zdravotnictví...

V Rakousku zemřel český turista, měl nehodu při jízdě na kajaku

28. dubna 2024  14:15

Při sobotní nehodě na kajaku nedaleko rakouské obce Scheffau zemřel 36letý Čech, uvedla rakouská...

V Ostravě se střetl motorkář s dvěma vozidly, zraněním na místě podlehl

28. dubna 2024  11:15,  aktualizováno  13:29

V Ostravě na ulici Rudná poblíž křižovatky s ulicí Vratimovskou se střetl motorkář s dvěma vozidly....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1375x
Jsem žena, která teprve nedávno začala hledat a objevovat. Ale pokud budu hledat stále jen ,,někde" a ne v sobě, nikdy nic nenaleznu. Tak to se snad nestane.
Evík

Seznam rubrik